A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Талалаївська селищна рада
Об'єднана територіальна громада

Реєстрація місця проживання новонароджених через органи ДРАЦС – що потрібно знати!

Дата: 30.09.2020 11:59
Кількість переглядів: 26



Після народження дитини у батьків з’являються численні питання юридичного характеру. Одне з них – це реєстрація місця проживання дитини. 

Сучасні сервіси від Міністерства юстиції України покликані покращувати та робити більш комфортними свої послуги, створюючи для громадян найкращі умови для їх отримання. Серед таких ініціатив – реєстрація місця проживання малюка під час проведення державної реєстрації народження дитини.

Для цього необхідні наступні документи

- заява встановленої форми;

- свідоцтво про народження дитини;

- квитанція про сплату адміністративного збору;

- документ, що посвідчує особу батьків (чи одного з них) або інших законних представників дитини.

Прийняті документи не рідше одного разу на місяць передаються до відповідного органу реєстрації.

До речі, незабаром навіть в найвіддаленіших населених пунктах запрацює прогресивний сервіс Мін’юсту «єМалятко», який наразі вже успішно працює у  Чернігові та інших містах України. Завдяки проєкту батьки новонароджених можуть отримати пакет послуг від різних відомств через єдиний контакт, заповнивши тільки одну заяву. Фахівці органів державної реєстрації актів цивільного стану, які є складовою управління юстиції, не тільки реєструють народження малюка, а й одночасно оформлюють, наприклад, державну допомогу при народженні дитини, видавати реєстраційний номер облікової картки платника податків тощо.

 

Начальник Талалаївського

рай.відділу ДРАЦС                                  Наталія Ковган


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора