Інклюзивно Ресурсний Центр Талалаївської селищної ради
Комунальна установа «Інклюзивно-ресурсний центр» Талалаївської селищної ради Чернігівської області
Інклюзивно-ресурсний центр є установою, що утворюється з метою забезпечення права осіб з особливими освітніми потребами на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти, в тому числі у закладах професійної (професійно-технічної), фахової передвищої освіти та інших закладах освіти, які забезпечують здобуття освіти, шляхом проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку особи (далі - комплексна оцінка) та забезпечення їх системного кваліфікованого супроводу.
Юридична адреса: 17200, смт Талалаївка, вул. Вокзальна, 3
Ідентифікаційний код юридичної особи: 43042981
Електронна адреса: irctala@ukr.net
Сторінка у facebook: https://www.facebook.com/groups/544623962962835
Блог КУ "Інклюзивно-ресурсний центр" Талалаївської селищної ради (Скарбничка корекційних педагогів): https://v4tellogoped.blogspot.com/
Директор інклюзивно-ресурсного центру: Оксана Олександрівна МОВЧАН
Фахівець інклюзивно-ресурсного центру (практичний психолог): Ніна Михайлівна ЛУЦЕНКО
Фахівець інклюзивно-ресурсного центру (вчитель-логопед): Марина Василівна ТУРКО
Фахівець інклюзивно-ресурсного центру (вчитель-логопед, вчитель-реабілітолог): Інна Олексіївна МАРЧЕНКО
Графік роботи КУ "ІРЦ" Талалаївської селищної ради:
ПН-ЧТ: 08.15-16.30;
ПТ: 08.00-16.00
Обідня перерва: ПН-ЧТ: 13.00-14.00; ПТ:12.00-13.00
Наша адреса: вул. Вокзальна, 3, смт Талалаївка, Прилуцький р-н, Чернігівська обл.
Тел. 0952542816
Види діяльності: 85.60 Допоміжна діяльність у сфері освіти
Основними завданнями інклюзивно-ресурсного центру є:
1) проведення комплексної оцінки, у тому числі повторної, та здійснення системного кваліфікованого супроводу осіб у разі встановлення у них особливих освітніх потреб;
2) надання рекомендацій закладам освіти щодо розроблення індивідуальної програми розвитку особи;
3) консультування батьків, інших законних представників особи з особливими освітніми потребами щодо особливостей її розвитку;
4) забезпечення участі педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру:
у діяльності команди психолого-педагогічного супроводу особи з особливими освітніми потребами;
у семінарах, тренінгах, майстер-класах для підвищення кваліфікації педагогічних працівників, обміну досвідом тощо;
5) залучення (у разі потреби) педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру під час засідань психолого-педагогічного консиліуму у спеціальних закладах загальної середньої освіти;
6) надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових та інших послуг дітям з особливими освітніми потребами:
дітям раннього та дошкільного віку, які не відвідують заклади дошкільної освіти;
дітям, які здобувають освіту у формі педагогічного патронажу;
7) визначення потреби в асистенті учня та/або супроводі дитини з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі (групі);
8) визначення категорії (типу) особливих освітніх потреб (труднощів), ступеня їх прояву та рівня підтримки особи з особливими освітніми потребами в закладі освіти;
9) надання консультативної, психологічної допомоги батькам, іншим законним представникам осіб з особливими освітніми потребами у формуванні позитивної мотивації щодо розвитку таких дітей та підвищення обізнаності щодо організації їх навчання і виховання;
10) інформування громади про діяльність інклюзивно-ресурсного центру та взаємодія з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, закладами освіти, закладами охорони здоров’я, закладами (установами) соціального захисту населення, службами у справах дітей, громадськими організаціями тощо;
11) ведення обліку осіб, які звернулися до інклюзивно-ресурсного центру, шляхом формування їх електронного переліку в АС “ІРЦ” за формою.
12) підготовка звітної та аналітичної інформації про результати діяльності інклюзивно-ресурсного центру.
У період воєнного стану, надзвичайної ситуації або надзвичайного стану (особливого періоду) додатковими завданнями інклюзивно-ресурсного центру є:
проведення комплексної оцінки, у тому числі повторної, та здійснення системного кваліфікованого супроводу осіб з особливими освітніми потребами, які вимушені змінити своє місце проживання (перебування) та:
- зараховані в інклюзивні класи (групи) закладів освіти і не отримують додаткових психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг за місцем навчання;
- здобувають освіту з використанням технологій дистанційного навчання, але не отримують корекційно-розвиткових або психолого-педагогічних послуг за місцем навчання внаслідок особливостей психофізичного розвитку;
надання інформації батькам (іншим законним представникам) особи з особливими освітніми потребами, які переїхали на тимчасове місце проживання в межах України, про заклади освіти, в яких можна продовжити здобуття освіти та можливість отримання психологічної, соціальної та іншої допомоги.