Молодь недооцінює справжню небезпеку електронних простроїв для куріння
Тютюнові компанії рекламують електронні пристрої для куріння за допомогою нав'язливої маніпулятивної реклами як нібито менш шкідливі продукти та альтернативу сигаретам. Інформація про них буквально "навалюється" на підлітків з усіх боків – зовнішньої реклами, точок продажу виробів, брендованої реклами в соцмережах та навіть на вивісках деяких ресторанів і кафе, які дозволяють куріння таких пристроїв у своїх приміщеннях. Самі тютюнові корпорації відкрито повідомляють, що упродовж останніх років витратили близько 200 мільйонів доларів на те, щоб залучити людей до використання електронних пристроїв для куріння (детальніше https://cutt.ly/lEOSzG4 )10:00 21.10.2021