Талалаївська громада
Чернігівська область, Прилуцький район

ФОНД СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ ІНФОРМУЄ

Дата: 20.01.2022 11:40
Кількість переглядів: 441

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 5 квітня 2012 року № 321 «Про затвердження Порядку забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення і виплати грошової компенсації вартості за самостійно придбані технічні та інші засоби реабілітації, переліків таких засобів» (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 14 квітня 2021 року № 362) та постанови Кабінету Міністрів України від 16 лютого 2011 року № 121 «Про затвердження Положення про централізований банк даних з проблем інвалідності» (зі змінами), Міністерством соціальної політики України  розроблено Електронний кабінет особи з інвалідністю (далі – електронний кабінет).

Закарпатське відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю |  Facebook

Електронний кабінет забезпечує зручний оперативний спосіб подачі пакету документів для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації (далі - ТЗР) онлайн, а саме:

 

- доступ громадянам до електронного кабінету за кваліфікованим електронним підписом (далі- КЕП);

 

- особам, зареєстрованим в централізованому банку даних з проблем інвалідності (далі – ЦБІ), можливість подачі заяв про потребу в забезпеченні ТЗР та пакету документів шляхом заповнення стандартизованих форм, прикріпленні сканованих копій документів та підписання КЕП;

 

- особам, які відсутні в ЦБІ, можливість подачі заявки на первинну реєстрацію в ЦБІ із заповненням стандартної форми реєстрації, прикріпленням сканованих копій необхідних документів та підписом документів КЕП.

 

- можливість надсилання особам з інвалідністю в електронний кабінет повідомлень про результат розгляду заяви про забезпечення ТЗР та пакету документів;

 

- доступ до інтерактивного каталогу ТЗР з розширеними фільтрами, виробників ТЗР, надавачів соціальних послуг;

 

- можливість надсилання інформаційних повідомлень з ЦБІ на електронну скриньку при виникненні подій, про які необхідно повідомити особу з інвалідністю;

 

- проведення опитування осіб з інвалідністю щодо стану забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації та оцінки якості наданих послуг.

 

          Електронний кабінет - один з інструментів для подання документів особами з інвалідністю, законними представниками дітей з інвалідністю та іншими окремими категоріями населення, зокрема заяв про взяття на облік для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації.

 

Це зручний сервіс, який дає можливість оперативно онлайн подати документи без черг та зайвих витрат.

 

Реєстрація особи з інвалідністю в особистому електронному кабінеті доступна в мережі Інтернет за адресою: https://ek-cbi.msp.gov.ua/.

 

                                                 Додаток

Дорожня карта

щодо первинної реєстрації в Електронному кабінеті

особи з інвалідністю

 

Якщо особа з інвалідністю не зареєстрована в Централізованому банку даних з проблем інвалідності (далі - ЦБІ), то такій особі необхідно:

Крок 1.

 Подати заяву про первинну реєстрацію в ЦБІ – пункт головного меню Електронного кабінету особи з інвалідністю «Заява про первинну реєстрацію в ЦБІ».

Портал централізованого банку осіб з інвалідністю:

https://ek-cbi.msp.gov.ua/

Сайт Міністерства соціальної політики:

           https://www.msp.gov.ua/content/elektronniy-kabinet-osobi-z-invalidnistyu.html/

Після реєстрації в ЦБІ процедури реєстрації в Електронному кабінеті особи з інвалідністю ЦБІ (далі – Електронний кабінет) максимально спрощена.

Для реєстрації у якості користувача Електронного кабінету особі з інвалідністю необхідно виконати наступне:

Крок 2.

Якщо у особи з інвалідністю є кваліфікований електронно-цифровий підпис (далі - КЕП), то така особа може виконати первинну реєстрацію в Електронному кабінеті самостійно, без необхідності особистого звернення до органів соціального захисту населення - посилання «Реєстрація» на головній сторінці електронного кабінету.

Якщо особа з інвалідністю не має КЕП, вона повинна особисто звернутися до відділення соціального захисту та подати заяву про реєстрацію в Електронному кабінеті особи з інвалідністю ЦБІ, за наслідком чого, особа з інвалідністю  отримує розписку про одержання коду авторизації.

Необхідно звернути увагу на те, що  цей код авторизації є секретним, тому його необхідно зберігати в таємниці до закінчення первинної реєстрації!

Крок 3.

Для завершення первинної реєстрації необхідно виконати наступні дії: зайти на головну сторінку Електронного кабінету та обрати пункт меню «Реєстрація на Порталі ЦБІ»; 

Крок 4.

 Заповнити реєстраційну форму – ввести логін, пароль, підтвердження паролю, електронну адресу та обрати вид реєстрації – без КЕП або з КЕП;

Крок 5.

А) При реєстрації без КЕП, особі з інвалідністю необхідно ввести код авторизації, який така особа отримала у відділенні соціального захисту. 

В цьому випадку необхідно звернути увагу на те, що реєстрація Електронному кабінеті ЦБІ за одним кодом авторизації здійснюється лише один раз!

Б) При реєстрації за КЕП, особі з інваліднстю необхідно заповнити дані КЕП (обрати АЦСК, файл підпису КЕП, ввести пароль до КЕП) та натиснути кнопку «Зареєструватися».

За результатами реєстрації на електронну адресу особи з інвалідністю надійде  лист, який підтвердить факт її реєстрації в Електронному кабінеті особи з інвалідністю ЦБІ.

Крок 6.

Доступ до електронних послуг Електронного кабінету ЦБІ надається після авторизації – кнопка «Вхід» на головний сторінці Електронного кабінету.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора