A A A K K K
для людей із порушенням зору
Талалаївська громада
Чернігівська область, Прилуцький район

НАТИСНІТЬ «3»: ІНФОРМАЦІЮ ПРО ПЕРЕРВИ В ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННІ МОЖНА ОТРИМАТИ ТЕЛЕФОНОМ БЕЗ ДОПОМОГИ ОПЕРАТОРІВ

Дата: 03.02.2023 12:10
Кількість переглядів: 91

Фахівці АТ «Чернігівобленерго» продовжують розширювати можливості інформаційних сервісів компанії, щоб про тимчасові перерви в електропостачанні за конкретною адресою споживачі могли дізнатися швидко і без зайвих клопотів.

Фото без опису

Так, у голосове меню самообслуговування телефонів нашого кол-центру ☎️ (0-800-210-310 та 0462-772-901) додалася нова опція – обравши в ньому кнопку «3» і ввівши номер свого особового рахунку, кожен споживач може у лічені секунди дізнатися, які саме обмеження електропостачання застосовуються за його адресою.

– Це стосується не лише графіків стабілізаційних відключень електроенергії, а й планових робіт та аварійних ситуацій на лініях. Якщо споживач не користується чат-ботами нашого підприємства або і мережею Інтернет взагалі, для швидкого отримання інформації цей спосіб буде, мабуть, найзручнішим, адже ця опція голосового меню дозволяє не чекати на лінії, поки звільниться оператор, – пояснює начальник кол-центру АТ «Чернігівобленерго» Олександр Шабалін. – Єдине – ще раз наголошу, що споживач має обов’язково знати свій особовий рахунок, адже саме він є найточнішим ідентифікатором конкретного домогосподарства.

☝️ Слід уточнити, що розрахований новий сервіс виключно на побутових споживачів. Актуальну інформацію за рахунками юридичних осіб, як і раніше, можна знайти у вкладенні «Відключення» на нашому офіційному веб-сайті – https://chernihivoblenergo.com.ua/blackouts.

– Час іде і наше життя усе більше цифровізується, – говорить Олександр Шабалін. – Саме тому «Чернігівобленерго» і робить усе, щоб сервіси компанії відповідали вимогам часу. Це спрощує нашу роботу і полегшує життя споживачам.

☝️ Протягом першого тижня, поки нова опція голосового меню телефонів АТ «Чернігівобленерго» працювала у тестовому режимі, нею вже скористалося близько чотирьох тисяч споживачів. А це свідчить про те, що попит на таку послугу точно буде. Отож беріть на замітку, адже це просто, зручно, а головне – швидко!

#чернігівобленерго


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора