Талалаївська громада
Чернігівська область, Прилуцький район

Управління інспекційної діяльності у Чернігівській області Центрального міжрегіонального управління Державної служби з питань праці інформує!

Дата: 21.08.2024 14:49
Кількість переглядів: 65

В Україні  проводиться чергова інформаційна кампанія «Виходь на світло!». В умовах повномасштабної війни одним з головним чинників для перемоги є підтримка держави, яка всі свої можливості спрямовує на забезпечення Збройних Сил України та належного функціонування  економіки.

Фото без опису 

Сплата податків важлива як ніколи. Кожен, хто вважає себе українцем і громадянином нашої держави має розуміти, що задекларована праця – це шлях до вільної, незалежної та економічно сильної держави!

Саме тому, з 19 серпня 2024 року  Держпраці проводить   інформаційну кампанію «Виходь на світло!».  

Це черговий крок до формування у суспільства розуміння важливості оформлення трудових відносин. Кампанія спрямовується на працівників і роботодавців, які продовжують працювати, але при цьому уникають належного оформлення трудових відносин та сплати податків.

Кампанія передбачає  здійснення посадовими особами територіальних органів Держпраці інформаційних відвідувань суб’єктів господарювання з питань інформування роботодавців і найманих  працівників  про ризики та наслідки незадекларованої праці, переваг офіційного  працевлаштування, розповсюдження відповідних  інформаційних матеріалів у т.ч. в засобах масової інформації та соціальних мережах.

Кампанія реалізується за підтримки проекту ЄС-МОП «На шляху до безпечної, здорової та задекларованої праці».

Більше інформації про кампанію можна отримати  на сайті Держпраці https://dsp.gov.ua та інформаційному порталі https://pratsia.in.ua

 

Інформацію надав: 

Головний державний інспектор

відділу з питань праці  управління інспекційної діяльності у

Чернігівській області Центрального міжрегіонального

управління Державної служби з питань праці                     

Микола ПРОКОПЕНКО


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора